Welkom op onze USA reisblog!

24 mei 2018 - Lelystad, Nederland

Welkom op onze Amerika reisblog bij Reislogger! We gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Bij de kaart zie je een overzicht van onze reisdoelen en kan je een beetje volgen waar we zitten en waar we naar toe gaan.

We beginnen een week met z'n twee door twee prachtige natuur gebieden, welke al een tijd op mijn verlanglijst staat: Yellowstone en The Black Hills. Daar vandaan vliegen we naar Dallas (Fort Worth), waar we Sasha haar avontuur instappen. In een paar dagen laat ze ons zien waar ze het hele jaar mee bezig is geweest. Na deze dagen gaat ze weer gezellig met ons mee naar Nederland, maar niet voordat we samen de historische Route 61 hebben bereden: De blues route van Amerika! Vanaf New Orleans trekken we via de Mississippi Delta naar boven richting Memphis en Nashville. Veel muziek natuurlijk, maar ongetwijfeld ook erg veel historie, want dat gedeelte van Amerika heeft behoorlijk roerige tijden gekend. We zijn dan ook erg benieuwd.

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

groeten van Marco, Elske en Sasha

1. Reislogger:
    21 mei 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!